Ontvang een whatsappbericht bij storingen op het gebied van Zorg

Verstoringen binnen de keten zijn vervelend en we doen onze uiterste best om deze zo veel mogelijk te voorkomen. Als dat echter onverhoopt niet lukt dan is het fijn als u, als afnemer van onze diensten en producten, zo spoedig mogelijk op de hoogte bent van eventuele problemen.

adobestock_205223597.jpeg
Zorg
03 maart 2025
Leestijd: minuten

Om u sneller te kunnen informeren hebben wij een speciaal whatsapp kanaal voor storingen binnen onze dienstverlening op het gebied van de Wmo en Jeugdzorg opgericht. In dit kanaal zullen wij storingen zo snel mogelijk vermelden.

Volg ons storingskanaal

De storingen worden gemeld in ons whatsapp kanaal. U kunt hier via deze link komt u direct bij het kanaal terecht en via de knop 'volgen' rechts bovenin uw scherm wordt u lid van het kanaal. Let erop dat storingen niet in uw berichtenoverzicht terecht komen maar onder het kopje 'updates' en bij het kanaal 'BIDN storingsmeldingen domein Wmo en Jeugdzorg' zichtbaar zijn (Nb, als u whatsapp op uw computer gebruikt vindt u het kanaal onder het kopje 'kanalen'). Om een signaal voor eens storingsmelding te ontvangen zet u bovenaan in het kanaal (via de afbeelding van de bel) de meldingen aan.

Via het whatsapp kanaal ontvangt u van ons een aan- en een afmeldbericht. Meer details over de storing zullen wij plaatsen op onze website. In het aanmeldbericht vindt u altijd een link naar de juiste pagina terug.

Heeft u vragen over ons whatsapp kanaal dan kunt u contact opnemen met onze communicatieafdeling.

Meer nieuws

Vertraging in beschikbaarheid PLM-rapportage VSV

Storingen

Voor de dienst Voortijdig Schoolverlaten (VSV) zou vandaag de prioriteitsbepalingsrapportage (PLM-rapport) beschikbaar worden gesteld. Helaas is dit rapport op dit moment nog niet gereed.

01 december 2025 Lees verder
Lees verder over vertraging in beschikbaarheid plm-rapportage vsv

Samen verder bouwen aan snelle en betrouwbare gegevensuitwisseling in de schuldhulpverlening

Algemeen

Vanaf 1 januari 2026 gaan Bureau InformatieDiensten Nederland (BIDN) en het Schuldenknooppunt samen verder. De overgang van de dienstverlening van het Schuldenknooppunt naar BIDN is een logische stap. Hierdoor kunnen gemeenten, schuldeisers en schuldhulpverleners met snelle en betrouwbare informatie beter samenwerken. Inwoners met schulden ontvangen zo beter en sneller ondersteuning. De integratie van het Schuldenknooppunt in BIDN, houdt onze dienstverlening sterk en vormt de basis voor verdere groei. In dit artikel lichten we de transitie toe.

04 november 2025 Lees verder
Lees verder over samen verder bouwen aan snelle en betrouwbare gegevensuitwisseling in de schuldhulpverlening

Onze servicedesk helpt je graag verder: bel of mail met ons voor persoonlijk advies. Wil je direct contact met een specifiek team? Bekijk dan de telefoonnummers en e-mailadressen op onze contactpagina.