Met deze wijziging werkt het ophalen van WLZ-signalen via het portaal voortaan hetzelfde als via de ZorgAPI. Door de zelfde werkwijze aan te houden als de ZORGAPI, heeft dit wel gevolgen voor de werkwijze voor mensen die werken vanuit het Portaal.
Wat betekent deze wijziging
- Geen notificaties meer bij nieuwe signalen
Er worden geen e-mailnotificaties meer verstuurd wanneer nieuwe WLZ-signalen beschikbaar zijn. Bij het opvragen van WLZ-signalen via het portaal worden altijd de meest actuele gegevens opgehaald die op dat moment bij ons bekend zijn. - Ophalen huidige status van signalen die wij hebben ontvangen
Er wordt op dit moment niet bij gehouden wie de laatste bevraging deed (hier is wel een wijziging voor aangemaakt). Bij de vorige versie werd er een vink gezet als het laatste bestand gedownload was. - Elke dag, week, maand of jaarlijks gegevens opvragen
De werkwijze voor portaal gebruikers wijzigt hierdoor, er kan nu elke dag of elke week een range worden ingevuld voor de huidige status van de signalen. - Het aanleveren van BSN blijft voor Portaal gebruikers het zelfde.
We zijn er bewust van dat dit een aanpassing betreft van de werkwijze voor gemeentes.
Heb je vragen? Neem dan contact op met onze servicedesk.